ÖLAND









Hej!! Första heldagen här på Öland och vi tillbringade den genom att cykla till Borgholms slottsruin, vilket blev ganska långt! Men det var otroligt mysig väg. Vi stannade i Köpingsvik och sedan i Borgholm där vi köpte glass. Sedan cyklade vi vidare till det gamla slottet där vi var ett ganska bra tag. Efter det cyklade vi hem och stannade till en snabbis vid stranden, där det är såå fint.  Jag är lite småkär i fina stränder tror jag, haha. Imorgon tror jag att vi kanske ligger vid stranden och är vid poolerna. 
Postat av: Kameratrollet - Fotograf i Skåne

Du har inte fler bilder från slottet?

Svar: Har två till tror jag! :)
matiiildaa.blogg.se

Postat av: Julia ;DD

Härligt att cykla :)

2015-07-23 @ 12:44:32
URL: http://llollan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: