SKINCARE PRODUCTS

Tänkte dela med mig utav mina hudvårdsprodukter! Alla är faktiskt vädligt bra, samtidigt som dem är billiga vilket är helt perfekt!
 
L´oréal Paris Eye and lip express make-up remover (sminkborttagning): Denna är faktiskt väldigt bra och tar bort mascaran, ögonskugga, osv, väldigt snabbt och lätt. Den har en slags "olja" i sig så man ska då skaka flaskan innan användning så att allt blandas. Jag brukar använda denna då jag bara har mascara och typ fyllt i ögonbrynen, då jag annars använder den här nedanför. Rekomenderas!
 
The Body Shop Vitamin E gentle facial wash (sminkborttagning): Vad skulle jag gjort utan denna?! Detta är nog en av dem bästa hudvårdsprodukterna jag någonsin testat. För det första har den hållt i 1½ år och för det andra tar den bort allt smink så lätt och "gentle". Jag säger bara; köp den!!
 
Neutrogena Visibly clear black head eliminating toner (ansiktsvatten): Jag började använda denna för inte så länge sedan och jag har faktiskt redan nu märkt skillnad. Min hy har blivit så mycket bättre efter jag använt den (kan vara i kombo med sol + inte så mycket smink också). Innan hade jag ganska mycket "småfinnar" men efter jag använt denna så har det blivit bättre. 
 
Neutrogena Visibly clear Oil free moisturizer (ansiktskräm): Denna tycker jag fungerar ganska bra, har inte riktigt provat något annat (förutom denna i rosa) så har tyvärr inget att jämföra med. Men jag tycker absolut att den återfuktar mitt ansikte, så den gör ju sitt jobb iallafall. Tror att den är ganska bra iallfall, haha.
 
Lush Mask of magnaminty (ansiktsmask): Denna har jag skrivit om några gånger tidigare, och jag tycker verkligen att den är bra. Om ni åker inom Lush någon gång måste ni absolut köpa denna och prova den. Den gör så att huden känns fräsch efter man använt den, och den tar verkligen bort allt smuts, osv. 
 
Har ni någon riktigt bra hudprodukt ni skulle vilja tipsa om?
Postat av: Lina

Kul att du gillar Bodyshop! :D Jag arbetade för dem tidigare, sen brukar många makeupartister använda sig av deras rengöringgsprodukter när jag gör modelljobb, det är kul! Tycker det alltid doftar så gott <3

2015-07-24 @ 18:17:46
URL: http://linaohlsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: