SOMMARLISTA

Mina planer för sommaren
Jag har faktiskt inga direkt planer inför sommaren, mer än att jag och min familj antagligen ska åka upp till västkusten med husvganen. Vi kommer säkrert ta en trip till Öland också, som vi gjort nu dem senaste åren. Jag ÄLSKAR Öland. Annars ska jag gå på One direction konserten (om 2 veckor!), vara med kompisar och bara göra så mycket som möjligt.
 
Bästa sommarstället
 Måste nog säga Öland här, då vi varit i Köpingsvik fler år i rad. Det har blivit som en sommarplats för oss, och varje gång vi kommer dit känns det verkligen som att det är sommar.
 
 
Här badar jag helst
 Jag kan bada lite var som helst, men föredrar nog hav framför sjöar. Har ingen aning om varför haha, bara gillar havet mer då man får mer utomlandskänsla. Stränderna jag gillar att besöka i Sverige måste nog vara Åhus, Ängelholm, Köpingsvik, Böda och Tylösand.
 
Hur länge ska du vara ledig?
 Jag tror jag är ledig i 10 veckor? Jag slutar den 12 juni, men vet dock inte när skolan börjar igen. Jag antar att vi börjar runt den 20:e augusti?
 
Vad ser du mest fram emot?
 Värmen, dem sena sommarkvällarna, ligga på stranden, slippa ha på sig varma kläder, bara kunna njuta och inte tänka på någonting, att håret blir ljusare, att kunna vara uppe exakt hur länge man vill, osv. Listan kan göras så lång!
 
Vad kommer du köpa inför sommaren?
Jag kommer nog köpa crop tops, klänningar, fina sandaller och bikinis! Jag är även riktigt sugen på att testa solkrämer från Hawaiin tropic.
 
 
Det här lyssnar jag på i sommar
Bara härlig musik som spelas på radion typ. Tror det kommer blir mest pop, house och r'n'b.
 
Favoritsommardoft
Jag vet ingen speciellt parfym, men i sommar kommer jag nog gilla fräscha men ändå fruktiga och blommiga dofter. 
 
Vad oroar du dig för?
 Att vädret inte ska bli bra. Jag HOPPAS verkligen att detta blir en varm och solig sommar. Det hade varit så så bra då jag verkligen väntat och längtat efter värmen så länge.
 
Hur kommer du minnas din sommar i höst?
Jag tror jag kommer tycka att sommaren 2015 varit riktigt bra. Att jag gjort mycket och verkligen tagit vara på alla dagar och inte bara legat hemma och inte gjort något.
Postat av: sandra

kul att läsa :)

2015-06-09 @ 20:49:54
URL: http://www.sandramusic.spotlife.se
Postat av: Amanda

Vilket roligt inlägg, tror också sommaren 2015 blir bra!

2015-06-09 @ 21:04:31
URL: http://amandaforsman.blo.gg
Postat av: Ebba

Åhh, nu längtar man verkligen till sommaren!
Fin blogg du har, btw :)

Svar: tack! :)
matiiildaa.blogg.se

2015-06-09 @ 21:20:34
URL: http://ebbaremnehojd.blogg.se
Postat av: Emma

Skulle vara kul att åka till Öland! :D

2015-06-09 @ 21:57:30
URL: http://engstromemma.devote.se
Postat av: Emmish

va kul att läsa :D
/Fiin blogg

2015-06-10 @ 01:02:58
URL: http://nouw.com/Lillemmish

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: