Vila i frid, Lisa Holm

 
Jag brukar inte riktigt skriva om sånt här, men jag gör det ändå.
Igårkväll precis innan jag skulle somna såg jag på aftonbladet att en ung flicka hade hittats död, och att det troligen var Lisa Holm. Det gjorde så himla ont att läsa det då Lisa bara var 17 år gammal, ungefär ett år äldre än mig. Hon hade hela livet framför sig, hon hade inte ens hunnit gå ut skolan. Det hade kunnat vara jag, någon av mina kompisar eller någon helt annan. Det känns så otroligt sjukt att detta hänt en helt oskyldig tjej, eller vem som helst egentligen. Jag förstår inte hur svårt det kan vara att låta människor vara?! Vad är syftet med sånt här? Usch, förstår verkligen inte hur vissa tänker.
 
Jag tänker på hennes nära och kära, och jag hoppas att hon har det bra uppe i himlen. Vila i frid ♥
Postat av: Junitjej

Det är fruktansvärt!

2015-06-13 @ 18:20:59
URL: http://www.junitjejen.se
Postat av: Jenniey Love

Så ofattbart...

2015-06-13 @ 19:22:46
URL: http://prinsessanjenniey.blogg.se
Postat av: mathilda oldenburg

Hela staden här är i chock.. varit tysta minuter över hela staden och en minnesstund idag. Har följt detta intensivt och det är helt sjukt hur sånt här skall behöva hända.. <3

Svar: Usch ja, det är så otroligt hemskt. Jag förstår verkligen inte hur vissa människor tänker.. :/
matiiildaa.blogg.se

2015-06-14 @ 21:02:31
URL: http://mathildaoldenburg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: