NEW WEEK

Hej alla! Hoppas ni haft en bra måndag. Väldigt många har ju lov just nu, men inte jag. Jag får lov nästa vecka, vilket är ganska skönt för jag kommer bara vara i skolan en hel dag till eftersom jag ska till tandläkaren och dra ut tänder inför tandställningen jag får nästa vecka (läs mer om det här). Imorgon drar jag ut dem två första, och jag är lite halvt nervös, men vet om att det är över väldigt snabbt.
 
Vi har inte särskilt mycket i skolan heller (vilket är förvånande!!), bara en svenska upgift med maaaassa frågor som vi typ måste gjort till på onsdag. Får väl göra dem imorgon, haha. 
 
Gör ni något speciellt denna veckan? Firar ni påsk på något speciellt sätt?
Postat av: ▲ R O B I N N S

Snart påsklov! :)

2015-03-30 @ 20:53:18
URL: http://robinns.blogg.se/
Postat av: Nora Bååth

Vilken härlig blogg du har, hit ska jag kika in fler gånger!
Just nu har jag dragit gång med veckans träningsutmaning och vore jätte kul om du ville vara med.
Kram

2015-03-31 @ 11:35:12
URL: http://norasfoto.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: