take me back

Här är fyra stycken av alla bilderna jag tog på vår resa. Lite av utsikten från vår balkong // lite småaffärer på strandpromenaden (hittar ni här på google maps) // Den suuuperfina stranden i Playa Blanca (här på google maps) // Vid el golfo (här för google maps)
 
Idag när jag kom hem började jag plugga till SO provet om första världskriget som vi har imorgon. Tror jag kan det hyfsat bra iallafall, vi får se hur det går. Och igår hade jag mina första nationella!! Jag hade nationella i svenska muntligt, och jag tyckte att det gick bra! Vi får se resultaten imorgon, så det är lite nervöst. Nån annan som går i nian som också haft svenska muntligt? Hur gick det för er? :)
Postat av: Aschmanda

härliga bilder :D

- va gärna med i min veckans blogg tävling!

2015-03-03 @ 21:14:59
URL: http://aschmandas.devote.se/
Postat av: Nathalie hofvander

Vill också utomlands igen :(

2015-03-09 @ 18:56:14
URL: http://nouw.com/naxoisan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: