UPDATE

// Random bild
Heyy! Jag är tillbaka. Alltså egentligen kom jag hem förr-förra fredagen (20/2), men har inte riktigt haft ork till att blogga förens nu. Alltså åhh, det var så skönt att vara iväg! Vi hade kanske inte världens bästa väder alla dagarna, men det är ju bara skönt att komma bort från gråa tråkiga Sverige och äta massvis med mat (all inclusive, haha).
 
Jag fotade även en massa, men dock så hände något med mitt standardobjektiv? När jag startar kameran med det på låter det jättekonstigt. Tror nästan att jag fick sand i det då jag bytade från det till ett annat utomhus när det var lite halft sandstorm. Men det funkar ändå att fota med, så det är inget som krisar. Jag ska iallafall försöka få upp bilderna så snabbt som möjligt, måste redigera dem innan. Antagligen kommer några upp imorgon! :)
 
Ha en bra fortsatt dag! kram!
Postat av: Wilma Ahlborg

Vilken superfin blogg du har, älskar headern. Skönt att resa lite och komma bort från gråa Sverige ett tag. Hoppas du haft en bra dag, kramis

2015-03-02 @ 19:42:45
URL: http://wilmaahlborg.blogg.se/
Postat av: Klara Andersson

kul att du är tillbaka!

2015-03-02 @ 21:03:49
URL: http://klarrelito.blogg.se/
Postat av: Wilma Ahlborg

Sv: nej det är verkligen overkligt, att inte ha pappa här liksom det är som en jättekonstig dröm. Usch va tråkigt att höra, om din farmor alltså.. Det är verkligen jobbigt när dom nära försvinner från oss! Och j du har så rätt, dom är alltid med oss även fast vi inte ser dom och även om det kan vara svårt att tro, man känner ändå att dom alltid finns här. Tack så jättemycket fina du! Blir så oerhört glad av att höra såna fina ord, kram till dig också ❤️❤️

Svar: ❤️❤️
matiiildaa.blogg.se

2015-03-02 @ 22:18:37
URL: http://livetsomwilma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: