wednesday

Alltså studiedagar är det bästa som finns, särskilt mitt i veckan.
Man hinner göra sjukt mycket grejer så igår skrev jag en liten lista på vad jag ska göra idag:
  • Fixa naglarna
  • Dammsuga rummet
  • Plugga!! Matte, engelska, tyska & NO
  • Fota
  • Rita
  • Skriva ut bilder till min tavla
  • Ändra lite på rummet
  • Rensa ut kläder i garderoben
Jag har just nu, 13:33 hunnit med ungefär en halv sak.
Jag har bara pluggat matte :)) Jag måste hinna med allt, så byee!
Postat av: Amanda♥

Skönt med studiedag, fina bilder btw!

Svar: Ja verkligen. Tack!! :)
matiiildaa.blogg.se

2015-03-11 @ 20:33:14
URL: http://amandaforsman.blo.gg
Postat av: Miss Naily A Fucking Rockstar

Vet inte om min förra kommentar kom fram men i den skrev jag att du får fixa naglarna samtidigt som du pluggar, det gjorde jag. Tänk bara på att inte blädra i någon bok innan lacket har torkat.

2015-03-17 @ 00:28:30
URL: http://www.missnaily.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: