Gothenburg weekend

// Halvkassa bilder tagna med mobilen
 
Hej alla! Igårkväll kom vi hem ifrån Göteborg, har haft två stycken superdagar där! I fredags åkte vi inom Ullared för att shoppa lite. Jag är väldigt nöjd över att jag inte went crazy som jag gjorde i somras, utan jag köpte bara det som behövdes. Fick med mig hem bl a en concealer och ett doftljus. Haha, sedan gick vi faktiskt förbi Ola-conny. Tyckte så synd om honom då alla stod och kollade, förstår inte hur han står ut med att jobba där när alla vet vem han är.
 
Efter Ullared åkte vi vidare till Göteborg, checkade in på ett hotell och åkte sedan runt i staden. När klockan blev lite mycket åkte vi till en pizzeria på frölunda torg och käkade där. Dagen efter shoppade jag och mamma i Göteborg och jag hade önskat att jag hade hittat mer kläder! Hittade bara en blus inne på Tessie. Annars köpte jag en mask från Lush och ett butterlipstick från Nyx som jag äääälskar.
 
Vad har ni gjort i helgen? :)
Postat av: Anonym

Vilken färg på butter lipstick?
Btw vet du nån bra vattenfast mascara? :)

Svar: Färgen jag har heter "Snow cap" :)Jag har faktiskt bara en vattenfast mascara, the rocket av Maybelline. Den är faktiskt väldigt bra!
matiiildaa.blogg.se

2015-05-03 @ 21:19:19
Postat av: felicia

härliga bilder:)

2015-05-08 @ 16:15:18
URL: http://feliciaghultmx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: