MINA FAVORITPLAGG JUST NU

Linne med spets - Bikbok // Kofta - H&M // T-shirt - Gina Tricot
Just nu tycker jag att det är så fint att ha på sig ett linne och en fin kofta över. Det är så bekvämt och man kan även ta av sig koftan ifall man blir varm vilket passar perfekt nu vid denna tiden! Jag har även äälskat t-shirts som den ovan, eftersom man kan i princip ha på sig vilka byxor som helst till den.
 
Blus - ONLY // Tröja - Bikbok
På senaste tiden har jag köpt sjukt mycket blusar men detta är nog min favorit! Jag försöker verkligen köpa kläder med mer färg så detta var ett steg framåt, haha. Tröjan är även den ett sjukt bra basicplagg som man kan ha till otroligt mycket. 
 
Tighta jeans (till vänster) - Gina Tricot // Boyfriend jeans - Noisy May
Haha, båda paren har hål i sig men det är ju så snyggt! Jeansen till vänster är otroligt snygga, dem liksom "piffar" upp en outfit haha. Boyfriend jeansen till höger älskar jag, då de är så bekväma och snygga. Köp boyfriendjeans!!
 
Vad tyckte ni om denna typen av inlägg? Ska jag fortsätta med dem och kanske göra ett med sommarkläder lite senare? :)
Postat av: Junitjej

Jättefina plagg!

2015-05-30 @ 17:46:21
URL: http://www.junitjejen.se
Postat av: josefin

snyggt :)

2015-06-01 @ 15:02:39
URL: http://jjosefins.devote.se
Postat av: Anonym

Så fina kläder! :)

2015-06-01 @ 15:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: