Recension L´oréal Paris ögonbrynspenna

För ett ganska bra tag sedan köpte jag Brow Artist designer från L´oréal Paris för ca. 70 kr eftersom min Brow wiz från Anastasia började ta slut.
 
Jag tycker faktiskt att denna fungerat förvånansvärt bra! Den har både en liten borste som man kan borsta igenom brynen med, och såklart själva pennan. Den är ganska hård i konsistensen, men den blir trots det, ganska enkel att blanda ut. Man kan lätt få skarpa ögonbryn, om det är det man vill ha; eller så kan man få ögonbryn som ser otroligt naturliga ut. Ett minus är ju kanske att man behöver vässa pennan, vilket man kanske inte har tid till hela tiden, men annars är den bra. Dock så tror jag att jag kommer köpa min älskade Brow wiz igen när denna tagit slut, då jag fullkomligt älskar den. 
 
Ögonbrynspennan får 3,5 / 5 av mig. Du kan hitta den HÄR.
 
 
Postat av: Petra Wikman

Finns den i en askig ton? Har så svårt att hitta askfärgade ögonbrynspennor som inte kostar multum :(

Svar: Min är i färgen dark brunette som jag tycker är lite mellan askbrun och chokladbrun som passar bra på mig! Åk till närmaste affär där de har l´oréal paris smink och kolla vad de har för färger! :)
matiiildaa.blogg.se

2015-05-13 @ 15:34:00
URL: http://sockervatten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: