BLOGGLISTA

VAD BEHÖVER DU MEST JUST NU? 
Jullov och sömn, haha. Ser fram emot lovet så himla mycket!!

VAD TROR FOLK OM DIG?
Jag har verkligen ingen aning. Vågar inte gissa mig till något iallafall, haha.
 
VAD FÅR DU OFTAST KOMPLIMANGER FÖR?
Kanske min blogg, bilderna jag fotar, mina kläder? Lite olika då och då!
 
 
 
 
BRUKAR DU SKRATTA FÖR DIG SJÄLV?
Jaa, det kan jag lätt göra haha! Det kan hända att jag typ lyssnar på en podcast
och helt plötsligt händer något jättekul så jag kan inte hindra mig själv från att börja skratta haha!
 
VAD STÅR DET I DITT SENASTE INKOMNA SMS?
"Såg inte detta <3 <3"
 
NÄSTA MÅL I DITT LIV?
Oj, jag har verkligen inga stora mål. Att klara skolan? I don't know.
Måste nog skaffa mig något bra mål. Förslag??
 
 
HUR SVARAR DU PÅ MOBILEN?
"Hej, det är Matilda" sad but true.
Eller på min mobil brukar jag faktiskt svara "Hallå". Kanske ännu värre, haha.
 
ANTAL TIMMAR SÖMN INATT?
Usch, det blev inte många :(
Somnade för sent och sedan var det ju världens storm så har sovit sjukt dåligt.
Kanske 6 ½ timme?
 
BRUKAR DU KOMMA I TID?
Njaaee. Jag är ju världens tidsoptimist så det kan ju bero på..
I skolan är jag ofta i tid men om det är något där det inte är "världsviktigt" kan jag ofta vara sen..
 
NÄR MÅR DU BRA?
När jag umgås med de jag älskar och bara kan vara mig själv.
 
VANLIGASTE FÄRGEN PÅ DINA KLÄDER?
Svart, grå och vit :/ Världens tråkigaste garderob..
 
FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN?
Alltså grejen är att jag gillar inte att dricka något på morgonen?
Det kan variera så mycket från morgon till morgon,
ibland är jag jättesugen på juice och ibland dricker jag bara vatten.
 
 
NÄR BRUKAR DU OFTAST GÅ OCH LÄGGA DIG?
Lägger mig vid 22.30 men somnar inte förän 1 h senare, woops.
 
ÄR DU BLYG?
Tyvärr, ja. Visst kan det vara något bra också i vissa tillfällen
men jag vill så gärna bara kunna känna att jag kan vara mig själv helt med
människor jag knappt pratat med innan. 
 
TROR DU PÅ KÄRLEK VID FÖRSTA ÖGONKASTET?
Jaa, det gör jag nog.
Postat av: JUNITJEJ

Så trevlig lista!

2015-11-30 @ 19:29:03
URL: http://www.junitjejen.se
Postat av: Linn Strömberg

Älskar denna lista :D

2015-11-30 @ 21:23:42
URL: http://cigarettesncush.blogg.se/
Postat av: Erica

Rolig lista! :D

2015-12-01 @ 10:27:18
URL: http://ericaskyllkvist.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: