Blogglista

1. Om du fick välja att leva i en tv-serie, vilken skulle du välja att leva i då?
Gossip girl, LÄTT! Alltså de lever ju i värsta lyxlivet och bor i New york..

 

2. Vilken är din favoritdoft?
Måste vara Calvin Klein's Sheer beauty, luktar så himla gott!

 

 

3. Du får veta att jorden kommer gå under om tolv timmar. Vad gör du?
Bokar sista minuten (literally) och åker till typ London eller någon annan stad med min familj och bara umgås och njuter av stunden tror jag! Så himla svår fråga..

 

4. Vad tror du skulle vara annorlunda i ditt liv om du var av det motsatta könet?
Allt, helt klart! Det hade verkligen varit så annorlunda..

 

5. Vad gör du om tio år?
Jag hade velat ha ett sjukt bra jobb, ha rest dit jag vill och gjort allt jag vill göra innan jag skaffar familj.

 

6. Hur skulle du hantera det om du vann 100 000 euro?
Jag skulle bli sjukt glad och typ chockad, haha. Vem skulle inte vilja vinna 100 000 euro?!

 

 

7. Är du beroende av något?
Haha, mina hörlurar maybe.. använder dem hela tiden, bästa jag vet är typ att lyssna på musik och poddar!

 

8. Vilken musik triggar din nostalgiska sida mest och varför?
Måste ju vara one directions gamla låtar, från typ 2011 och 2012.. Annars typ gamla melodifestivalslåtar från när man var liten haha

 

9. Är du lik dig nu, som du var när du var barn?
Jaa, det tror jag väl?? Utséendemässigt har ju såklart förändrats ganska mycket (obviously), men tror inte jag förändrats så mycket personlighetsmässigt, är typ samma som innan haha

 

Storstad eller landet?
Hund eller katt?
Charter- eller skidsemester?
Sverige eller utlandet?
Hockey eller fotboll?
Killar med bruna eller blåa ögon?
Sommar eller vinter?
Vår eller höst?
Flyg eller tåg?
Bil eller buss?

Postat av: Iisa

älskar dessa inlägg! :)

2015-11-18 @ 20:52:07
URL: http://autre.fi/iisasmeds
Postat av: Linn Strömberg

Haha är också beroende av mina hörlurar!
Jätteroligt att läsa :D

2015-11-18 @ 21:55:57
URL: http://cigarettesncush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: