Pinterest

 
Har nyligen upptäckt appen och hemsidan Pinterest, där man kan hitta så otroligt mycket inspiration om ALLT.
Jag tyckte att weheartit tidigare var superbra då dem har en massa fina bilder dock så tycker jag nog att Pinterest är mer inspirerande då det inte bara finns fina bilder utan massa andra bra grejer också! Man kan verkligen söka efter allt där. Om man t ex ska göra en ny bloggdesign och inte har någon inspo alls så kan man gå in där och söka på "blog design" och man blir direkt sjukt inspirerad.
 
Någon som har Pinterest? Vad heter ni där isåfall? Hade verkligen behövt några att följa. Själv heter jag @matildardn . 
 
 
Postat av: Linn Strömberg

Har ett konto på Pinterest, men har inte riktigt förstått grejen än, så har hållit mig till Tumblr och Weheartit, men ska kanske ge det en chans till :D

2015-11-26 @ 22:36:53
URL: http://cigarettesncush.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Har också ett konto där, har inte heller förstått grejen med pinterest än, hållt mig till we heart it / tumblr osv...

Jag heter iaf: jasminessse och har precis börjat, typ. haha! Vet inte riktigt, men hittar inte dig när jag söker? :s

Svar: Tycker också om weheartit och tumblr, dock så är pinterest mycket större känns det som, om man söker på något får man mer resultat tycker jag!
Testa gå in här: www.pinterest.com/matildardn så kommer jag kanske upp? Har inte så bra koll på det heller, haha :)
matiiildaa.blogg.se

2015-11-27 @ 10:48:52
URL: http://jasminess.se
Postat av: Ztinas - Motivation att följa dina drömmar

Verkar sjukt bra! :)

2015-11-27 @ 13:36:09
URL: http://ztinas.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: