SWEATER WEATHER TAG

Jag blev taggad av Sandra att göra the Sweater weather tag,
så himla kul :)
 
1. Beskriv en perfekt höstdag!
En perfekt höstdag för mig skulle nog vara att först äta en supergod hotellfrukost och sedan åka till någon mysig stad och strosa runt lite i den. Efter det, komma hem och göra varm choklad och sedan sätta sig med en stor mysig filt och titta på favoritserien. Lite senare på kvällen hade jag velat ta ett varmt bad med en lush badbomb, haha.
 
 
2. Vilket är ditt favoritljus?
Har nog inget speciellt som jag gillar, men jag gillar iallafall doftljus som luktar vanilj!
 
3. Kaffe, te eller varm choklad?
Helt klart varm choklad! Tycker inte om varken te eller kaffe
 
4. Vingad eyeliner eller mörka läppar?
Skulle nog säga mörka läppar, det är ju så galet snyggt!! Måste själv ta och skaffa mig något mörkt läppstift.
 
5. Favoritparfym/doft?
Måste nog säga Midnight Heat av Beyoncé. Doftar såå gott och lite "höstigare".
 
6. Hur är hösten hos dig?
Innan har jag inte gillat hösten särskilt mycket då skolan börjat igen, det blir mörkare, osv. Men nu har det vänt och hösten kan nästan vara en av mina favoritårstider (gillar ju dock typ alla, haha)! 
 
7. Vilken kofta har du haft på dig mest?
Har just nu snott en kofta av mamma som är vit som jag gillar supermycket, haha.
 
8. Favoritnagellack?
Måste nog säga mina två nya från H&M. Så himla fina och höstiga!
 
 
9. Jeans eller leggings?
Jeans, helt klart! Är en jeanstjej
 
10. UGG's eller stövlar/boots?
Har aldrig haft UGG's, så måste nog välja boots! Tycker verkligen att det är såå fint nu på hösten
 
11. Favorit TV-serie för hösten?
Just nu är det Under the dome!! Så himla bra. Annars skulle jag nog säga Vampire diaries.
 
12. Låtar som får dig på hösthumör?
 
 
13. Vem/vilka taggar du?
Jag taggar alla som vill göra denna taggen!! :)
Postat av: linah

åhh älskar färgerna på nagellacken:D såå sjukt snygga!!

2015-10-13 @ 22:23:03
URL: http://nouw.com/linaheve
Postat av: Linn Strömberg

Så mysig tag!

2015-10-13 @ 22:59:15
URL: http://cigarettesncush.blogg.se/
Postat av: Ronja Therese

Vilken mysig tag!

2015-10-14 @ 19:58:12
URL: http://rtp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: