3 TIPS FÖR EN BÄTTRE VECKA

 
 
 
1. Ha en spakväll. Ta hand om dig själv lite extra en dag i veckan, kanske på söndagen för att lyxa till det lite grann? Ha en inpackning i håret, ansiktsmask, raka benen, måla naglarna och bara ta det lugnt. Tror det kan vara ett perfekt avslut på veckan, och framförallt perfekt start på den nya!
 
 
 
2. Planera vilka kläder du ska ha på dig i veckan. Jag såg detta tipset på en youtube-kanal och har nu använt mig utav det i ungefär två veckor och det funkar superbra! Har alltid haft problemet att stå varje morgon och ta hur mycket tid som helst för att komma på vad jag ska ha på mig, men nu behöver jag inte det! Planera på söndagen vilka kläder du ska ha på dig och allt är löst. Detta sparar SÅ mycket tid och det funkar super.
 
 
 
3. Planera ALLT i veckan. Om du inte redan har gjort det, skaffa en kalender!! Skriv upp precis allt du ska göra i veckan, läxor, träningar, saker du ska göra med kompisar och massa annat! Jag lovar dig, det kommer underlätta så otroligt mycket att kunna se veckan framför sig. Och ett till snabbt tips; skriv upp alla läxor!!
Postat av: Maria Larsson

Riktigt bra tips! Jag borde göra nummer 2 för jag står alltid alldeles för länge och velar haha!

2015-09-20 @ 18:31:17
URL: http://shoemania.se
Postat av: Linn Strömberg

Grymma tips <3

2015-09-20 @ 19:27:35
URL: http://cigarettesncush.blogg.se/
Postat av: Elin

Fina plagg! Har också haffat v-ringade t-shirts! SÅ SNYGGT JU :D

2015-09-20 @ 23:40:23
URL: http://fashionbyelin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: