DAILY MAKEUP

 
Här är lite av sminket som jag använder varje dag! Jag brukar faktiskt variera ganska mycket, så det brukar inte exakt vara detta varje dag, men ungefär. Mina favoriter av dessa produkterna just nu måste nog vara Lumenes cc-cremam, Anastasias brow wiz och Rimmels concealer. Superbra produkter! Kan dock inte rekomendera mascaran, fungerar inte riktigt på mina fransar men använder den bara för att jag just nu inte har någon bättre och att den är så himla lätt att få bort (laaat), haha.
 
Om ni använder smink, vad brukar ni ha på er på vardagen?
Postat av: Petra

Blev så besviken på anastasias brow wiz... Har pomaden och ÄLSKAR den men brow wizen? Njaa...

Svar: Vaa?? Jag älskar den, haha! Tur att pomaden funkar för dig, hade gärna velat testa den! :)
matiiildaa.blogg.se

2015-09-15 @ 15:10:06
URL: http://sockervatten.blogg.se
Postat av: Linn Strömberg

Fina produkter! :D

2015-09-15 @ 22:26:11
URL: http://cigarettesncush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: