HÖSTLISTA

1. Vad är det bästa med hösten?
Att det blir så fina färger på träden, höstmodet, alla mysiga kvällar, mörket (så mysigt!!) och massa annat.
 
2. Vad kommer du äta i höst?
Tror inte jag kommer äta något speciellt, men ser fram emot att baka i höst! Måste lära mig lite nya recept...
 
3. Vad kommer du dricka i höst?
Varm choklad är ju såå gott, och av någon anledning älskar jag att dricka Snapple på hösten, haha! Helst ska det vara Pink lemonade 
 
 
4. Vad kommer bli ditt mest använda plagg i höst?
Älskar ju när man har en skjorta under en tjocktröja, galet fint!! Tycker även om min svarta, fluffiga tröja som jag köpte för ett tag sedan, så himla mysig!!
 
5. Vad gör du om dagarna egentligen?
Jag går ju i skolan, och annars pluggar jag, lyssnar på musik, bloggar, hänger med kompisar, fotar och kollar på serier :)
 
6. Vad gjorde du vid denna tidpunkten för ett år sedan?
Jag tittade tillbaka i mitt bloggarkiv (fördel med att ha blogg!) och såg att jag och familjen precis varit i Helsingborg och campat där (haha!) och att jag även hade galet mycket läxor..
 
 
7. Vad kommer du lyssna på?
Just nu gillar jag verkligen The Weeknd's och Halsey's nya album! Båda släppte ju typ samtidigt, så dem har jag lyssnat på ganska mycket. Annars blir det väl den nyaste musiken. 
 
8. Vad läser du?
Haha, just nu läser jag en bok som alla i klassen måste läsa på svenskan.. Den heter nog Bryta om, helt okej faktiskt!
 
9. Vad tittar du på?
Igår började jag faktiskt kolla på serien Under the dome som jag verkligen gillar! Har dock bara sett ett avsnitt men den verkar riktigt spännande (:
 
 
10. Vad var bäst med sommaren?
Hade gärna velat svara vädret här men det var tyvärr något som svek oss denna sommaren.. Annars kan det nog varit att kunna vara uppe hur länge som helst och kunna sova ut rejält. Det var också såå härligt på Öland.
 
11. Vad har du för höstplaner?
Att göra bra ifrån mig i skolan! Annars har vi kanske lite små planer för höstlovet, men inget som är bestämmt än.