SERIER JAG KOLLAR PÅ

"Serien följer de fyra tjejerna Aria Montgomery, Spencer Hastings, Hanna Marin och Emily Fields, vars gäng faller isär efter försvinnandet av gängets självutnämnde ledare, Alison DiLaurentis. Ett år senare börjar de ta emot sms från en mystisk person under namnet "A", som hotar att avslöja deras hemligheter. "A" är till en början en okänd person som ingen känner till"
 
Denna serien har jag nog följt längst, och jag har gillat den i perioder. Jag tycker inte att den alltid varit superbra, säsong fyra tyckte jag var otroligt seg men nu i säsong sex så har den blivit så mycket mer spännande. Om ni tycker om spännande serier så rekomenderar jag verkligen denna!
 
 
"Serien handlar om ett antal människor som tror att de är helt normala men som successivt upptäcker att de har förmågor långt över det mänskligt möjliga."
 
Jag började kolla på denna serien för 1 ½ år sedan tror jag, och jag sträckkollade typ tre säsonger, haha... Den är verkligen grymt bra. Dock så har jag inte sett den nu på hur länge som helst, vet inte varför då jag bara har typ 1 säsong kvar? Jag tycker verkligen att ni ska spana in denna då den inte är jättehypad, men den är verkligen såå bra.
 
 
"Zooey Deschanel spelar huvudrollen som den splittrade och lite excentriska Jessica Day ("Jess"), som dumpats av sin pojkvän och därefter flyttade in hos tre män med helt olika personligheter och intressen."
 
New girl är verkligen fööör härlig!! Har inte heller kollat på denna på så länge, måste verkligen göra det snart. Avsnitten är bara ca 22 minuter långa vilket gör den så himla smidig att sträcktitta på, heheh. 
 
 
"Elena Gilbert är en helt vanlig tonårstjej i en liten småstad, och hon bär på en sorg efter att hennes föräldrar dog i en bilolycka. En dag möter hon Stefan Salvatore, som hon genast fattar tycke för. Men det Elena inte vet är att Stefan är en vampyr och har varit det i 145 år. Stefan har en farlig men oemotståndlig bror, Damon, som också är vampyr. Elena dras in i en farlig härva av vampyrer och häxor och måste lära sig att skydda dem hon älskar."
 
Just nu är jag fast vid The vampire diaries, den är SÅ bra!! Den blir aldrig tråkig då det alltid händer något nytt spännande som gör att man bara vill kolla vidare för att se vad som händer. Den kan också vara lite läskig ibland, vilket jag älskar haha. Rekomenderar verkligen denna!
 
 
"Serien kretsar kring privilegierade ungdomar på Manhattans Upper East Side i New York. Gossip girl är en bloggare som avslöjar stora hemligheter på Manhattans skandalösa liv. Serien utspelar sig på upper East side men även en stor del i Brooklyn."
 
Detta är ju den klassiska serien som alla måste kolla på. Vet inte vad det är men det är något som gör att man bara måste älskar den, haha. Och alltså livet de lever?! Drömliv. Ni måste bara kolla på denna om ni inte redan gör det!!
Postat av: Ellen

Hur gör du så headern går enda ut i kanten?

Svar: Jag vet knappt själv om jag ska vara helt ärlig, haha! Men jag googlade runt och hittade denna sidan: http://www.designadinblogg.se/panoramaheader/ som jag tog del utav. Jag fick dock ändra lite smågrejer själv, men det är bara till att klura lite! :) Hoppas du fick svar på din fråga, kram!
matiiildaa.blogg.se

2015-09-17 @ 17:46:07
Postat av: Josefin Nilsson

Pretty little liars är verkligen så bra! :)

2015-09-17 @ 19:58:04
URL: http://josefinnnilsson.blogg.se/
Postat av: A M

Åååh, så bra serier! Har sett dem flesta :D

2015-09-17 @ 20:41:37
URL: http://alicemalmstrom.blogg.se/
Postat av: Linn Strömberg

Åhh PLL! Alltså måste ha ett bra avslut, var så himla missnöjd med slutet på senaste -.-

2015-09-17 @ 21:16:11
URL: http://cigarettesncush.blogg.se/
Postat av: Petra

New girl är amaze!

2015-09-18 @ 00:05:28
URL: http://sockervatten.blogg.se
Postat av: MY VESTLUND '

gossip girl <3

2015-09-18 @ 15:33:02
URL: http://WWW.MYVESTLUND.SE
Postat av: emelie

pll och tvd är så jävla bra!

Svar: Eller hur?! :D
matiiildaa.blogg.se

2015-09-18 @ 18:18:34
URL: http://emeliekangstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: