COZY SUNDAY

 
 
 
 
 
 
 
Hej på er! Herregud vad jag pluggat idag. Skrev klart en samhällsinlämning, pluggade till företagsekonomiprov som är på fredag, skrev klart svenska nationella tal som är på torsdag, gjorde klart en idrottsinlämning och har läst 50 sidor i en engelska bok (dock så har jag 50 sidor kvar till imorgon, whoops). Haha väldigt rolig dag. 
 
Jag fotade precis lite (bilderna ovan) med mitt objektiv som jag fick i julklapp i julas, har ju knappt använt det? Måste verkligen fota mer haha!
 
Och förlåt att jag tjatar så mycket om vilken bloggportal jag vill byta till haha, men just nu lutar det mot nouw trots allt. Vi får se hur det blir.
Postat av: Michelle

Härliga bilder! :)

2016-04-18 @ 21:57:00
URL: http://www.autre.fi/bloggar/widners/
Postat av: Bambi

Jag är trogen blogg.se - men jag måste ändå säga att nouw rent generellt verkar vara det bästa valet om man inte vill ha blogg.se. :P Du kan ju enkelt göra en snygg design och det är lätt för oss läsare att orientera sig på bloggarna.

Superhärliga bilder förövrigt. Låter som du haft fullt upp samtidigt som det verkar ha varit en rätt mysig dag.

Svar: Jaa, det hade känts lite sorgligt att lämna blogg.se, men ifall jag gör det tror jag det blir nouw :) Tack!
matiiildaa.blogg.se

2016-04-18 @ 22:13:18
URL: http://iambaam.blogg.se
Postat av: Vanessa Andersson

Men Fy vad skönt att få gjort det nu! Jag är bäst på att skjuta upp allt i sista stund sp detta peppade på mig med att plugga på lite!! 😍

2016-04-19 @ 09:44:13
URL: http://vanessaandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: