DEVOTE, NOUW ELLER BLOGG.SE?

 
 
Heej på er! Hoppas ni haft en bra dag. Jag har verkligen inte gjort något speciellt idag. Har i princip bara försökt komma på om jag ska byta till devote, nouw eller behålla den bloggen jag har nu. Jag har verkligen ingen aning. Jag har fått några kommentarer om att nouw är väldigt bra, men någon som har erfarenhet av nya devote? Alltså näää vad svårt. Jag vet inte vad jag ska göra. 
 
Jag har iallafall skapat både en blogg på Nouw och Devote, så om ni vill kika på dem så gå in på Nouw bloggen HÄR och Devote bloggen HÄR. Vilket tycker ni ser bäst ut? Vad gillar ni bäst? Please help me out!!
 
Jag vill verkligen komma igång med bloggandet på riktigt men det är så svårt när jag inte vet vad jag ska göra, haha :(
 
 
Vilken bloggplattform vill ni helst läsa min blogg på?
 
pollcode.com free polls
Postat av: Anonym

Den bästa flytten jag gjorde var när jag flyttade min blogg till wordpress.org :) kände mig aldrig nöjd förut men då blev jag det! :D

2016-04-16 @ 21:16:38
Postat av: Lina

Jag hade blogg.se ett tag, det var bra! Men bästa är nog faktiskt wordpress och att ha ett eget webbhotell där så man kan påverka sin blogg helt utefter vad man själv vill!:)

2016-04-17 @ 13:23:05
URL: http://linaohlsen.se
Postat av: MATILDA

Jag skulle säga forme.se :D jag älskar den här portalen och det är lätt att få en snygg och stilren blogg samt möjlighet som småbloggare att få synas lite mer :)

2016-04-17 @ 16:48:08
URL: http://matildays.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: