FLYTTAR TILL NOUW

 
 
Nu har jag gjort något som jag tänkt på hur länge som helst, jag ska flytta över min blogg till Nouw!
Det känns såklart lite sorgligt, men jag känner att jag behöver en förändring. Jag har trivts väldigt bra på blogg.se de åren jag bloggat här, har bara börjat tycka att något annat kanske passar mig och min blogg lite bättre.
 
Jag har faktiskt lyckats förra över alla mina gamla inlägg från denna bloggen till min blogg på Nouw vilket är såå bra. Jag kommer även fixa med bloglovin så att alla som följer mig där kommer följa min nya blogg istället. 
 
Denna bloggen kommer helt klart finnas kvar, eftersom det är kul att kolla tillbaka på och ifall jag ångrar mig och byter tillbaka igen. 
 
Så klicka HÄÄÄÄR eller på bilden så kommer ni till min nya blogg!! (med ny header). 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: