what a week

 
Happy valentine's!! Hoppas ni alla haft en bra dag <3
Herregud vilken vecka det varit... Måndag och tisdag var som vanligt, hade idrottsprov på måndagen och jag vet på riktigt inte hur det gick, haha... I onsdags så lyckades vår klass få ledigt! Skolans personal hade långkonferens på eftermiddagen så vi skulle egentligen sluta tidigare, men vi lyckades förhandla oss (typ) till att få vara lediga hela dagen.
 
I torsdags var jag på två och en halv lektion eftersom att efter det skulle jag till Helsingborg och fixa min tandställning. Dock så kände jag inte mig helt bra, trodde verkligen att jag hade feber. Det gick bra iallafall, och jag fick reda på att jag nu ska ha gummiband i tandställningen, vilket var jobbigare än jag trodde, haha. Dock ska jag bara ha dem på natten nu två veckor framåt, och sedan ska jag ha dem hela tiden. Efter tandregleraren åkte jag och mamma till Väla, och vi köpte lite grejer inför Teneriffa (vi åker om 7 dagar!!). Jag kanske kan visa i ett inlägg vad jag köpte sen? När vi sedan kom hem mådde jag sämre och var helt snurrig och trött, så jag var hemma från skolan på fredagen.
 
Men igår kände jag mig bättre som tur var, tror bara att jag fått en förkylning så hoppas den går över snart. Idag firar jag bara alla hjärtans dag här hemma med familjen. 
 
Hur har er vecka varit?
Postat av: Maja

Nu kom det en fundering här från ingenstans ;) har ni lagt ner tcb helt?

Svar: Ja, det har vi. Vet inte riktigt varför, men det bara blev så :)
matiiildaa.blogg.se

2016-02-15 @ 14:24:35
Postat av: anneli

vilka fantastiska bilder, vad är det öfr kamera? :)

Svar: Taaack! det är en Canon EOS 500D :)
matiiildaa.blogg.se

2016-02-15 @ 18:34:05
URL: http://annelibloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: