Favorit just nu

 
 
SMINKPRODUKT
Måste nog vara anastasia beverly hill's contour kit! Superbra juu!
 
APP
Twitter, youtube & tumblr gillar jag verkligen just nu.
 
SERIE
Jag kollar faktiskt inte på någon speciell serie just nu,
men om jag skulle säga favoriten nu så är det nog Gossip girl.
 
 
 
PODD
Den fantastiska resan med Zara & Noel!
så himla underbar podd som är så härlig att lyssna på
 
PLAGG
Typ alla polotröjor.
Så himla varma och mysiga!!
 
MAT
Thaimat, lätt! Bästa <3
 
GODIS
Äter faktiskt inte så mycket godis, utan föredrar hellre typ chips.
Men mina favoriter är nog Polly och vanligt choklad!
 
 FÄRG
Jag har börjat gilla ljusblå/ljusturkos.
Och ljusrosa är också sjukt fint.
 
 
 
DRYCK
Alltså jag har nog ingen favoritdryck??
Varm choklad är iallafall gott, haha.
 
BLOGG
Läser så sjukt många bloggar och favoriterna ändras hela tiden!
Men just nu är nog mina favoriter Ebbas, Felicias, Lovisas och Kenzas bloggar!
 
Postat av: Anna

Hej!
Jag måste börja med att säga att så himla fin och välgjord blogg du har! Helt kär i den! <3
Sen har jag en liten fråga; vad heter typsnittet du har på "favoriter" som du skrivit med rosa text? :)
KRAM!

Svar: Tack så mycket! <3 Tyspnittet heter Surfing Capital :) älskar det!
matiiildaa.blogg.se

2016-01-23 @ 20:40:24
URL: http://nouw.com/annaaurusell
Postat av: Amanda

Hej hej!
Underbart fin blogg du har. ❤️
Tänkte bara fråga en liten sak, hur gör du dina collage och hur gör du dina collage med tröjorna här ovanför?
Kram ❤️

Svar: Tack så mycket! <3 Jag gör mina collage i ett program som heter Gimp som man kan ladda ner på datorn. Lite svårt att förklara här hur jag gör, har helt enkelt lärt mig själv. Testa att googla på hur man gör collage på gimp eller kolla på någon youtube video :) Lycka till!
matiiildaa.blogg.se

2016-01-28 @ 18:01:50
URL: http://youarestrong.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: