Byta bloggportal till Nouw?

 
I höstas testade jag att blogga lite på Nouw.com då jag tyckte det hade varit kul att testa något nytt. Nu känner jag att jag hade velat testa igen. Vet inte varför, men känns som jag stannat upp här på blogg.se. Känns verkligen inte som att jag kommer någonstans. Jag tror jag hade blivit mer motiverad till att blogga om jag får testa något nytt, och dessutom känns Nouw enklare på något sätt. 
 
Vad tror ni om det? Det enda negativa är väl att alla mina bloglovin följare försvinner (som jag kämpat för mina 90 följare haha) och att jag inte kommer använda mig utav kodmaller osv då jag tycker det är ganska bra att kunna. Jag kommer ju kunna flytta över alla inlägg till den nya bloggen men vet inte om jag vill det? Har ändå haft denna bloggen i 3 år och det är en del inlägg, haha. Hade isåfall haft kvar denna bloggen så man kunnat komma in på den och kikat. 
 
Någon som har erfarenhet i detta och kan hjälpa mig?? Vad tycker ni är bäst?
Postat av: JUNITJEJ

Jag tycker att du ska välja nouw framför blogg.se!

2016-03-05 @ 20:35:45
URL: http://www.junitjejen.se
Postat av: Anna

Jag själv har tidigare bloggat på blogg.se men bloggar numera på nouw. Efter att ha testat båda så tycker jag absolut att du ska välja nouw framför blogg.se! Kram!

Svar: Jaa, har bestämt mig för att testa Nouw nu i någon vecka så ska jag bestämma mig sen vad jag tycker! :) kram!
matiiildaa.blogg.se

2016-03-06 @ 14:14:42
URL: http://nouw.com/annaaurusell
Postat av: Anonym

Man kan flytta sina följare på bloglovin, det är bara att be dom som jobbar där om hjälp med det :)

Svar: Jag gjorde faktiskt det, så allt har löst sig :) Tack ändå för tipset!
matiiildaa.blogg.se

2016-03-10 @ 19:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: