MINA FAVORITBLOGGAR

 
Tycker verkligen att Lovisas blogg är så himla fin och härlig att läsa, haha. Hon lägger upp sjukt fina bilder och såå bra inlägg. Tycker verkligen att ni ska kolla in hennes blogg.
 
 
Många av er känner säkert redan till Linn eftersom hon också är en youtuber, men hon har ju också en blogg! Tycker verkligen att den är så mysig att läsa haha, hon skriver mycket om sin vardag blandat med mode vilket jag älskar!
 
 
Jag har följt Hannas blogg nu i kanske ett år och tycker verkligen att den är så bra. Hon har så fina bilder på sin blogg och hon har också sjukt bra inlägg! :)
 
 
Ellinors blogg har jag också följt i ungefär ett år och jag tycker verkligen om den också. Ellinor skriver mycket texter om tankar hon har, men också om mode, sin vardag och lite annat. Såå fin blogg!
 
 
Moas blogg är ganska ny då hon bara twittrat innan, men den är ändå riktigt bra och inspirerande. Känns som hon bloggat i flera år, haha. Hon lägger upp såå fina outfits och hennes klädstil älskar jag.
 
 
Åhh vad jag älskar Andreas blogg, haha. Hon lägger upp riktigt bra inlägg med superfina bilder och skriver om sin vardag, mode och skönhet i stort sett. Love it!!
 
 
Har inte följt Beas blogg så länge, men jag har verkligen fallit för hennes fina inlägg. Hon gör superfina collage och skriver mycket om mode och sin vardag. Värt att kolla in!
 
 
Sist men absolut inte minst; Kenza. Vad ska man säga? Hennes blogg är så bra.
Alla hennes bilder är fantastiska och hon är sjukt härlig. 
Postat av: Anais

Jag har precis börjat blogga igen efter en paus. Skriver om min recovery från anorexia och annat i livet! Skulle vara jätte kul om du hade lust att titta in den!

Kram!

2016-03-23 @ 12:45:40
URL: http://nouw.com/anaisw
Postat av: Felicia

Så många bra bloggar :)

2016-03-23 @ 20:24:40
URL: http://feliciaholmgren.devote.se
Postat av: JUNITJEJ

Så kul att få bloggtips!

2016-03-25 @ 22:31:41
URL: http://www.junitjejen.se
Postat av: Mathilda Windahl

Hej, så fin blogg och fint namn med för den delen, haha. Har en fråga, vad heter typsnittet som du har använt och skrivit namnen? med, supersnyggt var de. Kram

Svar: Tack så mycket! (: Typsnittet heter Signerica! kram
matiiildaa.blogg.se

2016-03-28 @ 18:52:03
URL: http://nouw.com/mathildawindahl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: