SUNDAY MORNING

 
 
Godmorgon på er! Idag är det söndag och jag har bestämt mig för att vara så produktiv som möjligt. Det brukar tyvärr gå sådär haha, men jag ska verkligen försöka idag! Söndag är en sådan dag för mig där jag får saker gjort. Det är då jag brukar städa mitt rum, måla naglarna, plugga, osv. 
 
Min to do list för idag:
  • Dammsuga rummet
  • Fixa naglarna
  • Plugga
  • Planera nästa vecka
  • Blogga
  • Baka Chocolate chip cookies (haha)
Vad ska ni göra idag? :)
Postat av: Hemma Hos Felicia

jag brukar också försöka vara produktiv på söndagar!! Men det går väl sådär haha :D

Svar: Haha jaa, det är lite svårt ibland :)
matiiildaa.blogg.se

2016-03-20 @ 09:24:04
URL: http://feliciahblogg.webblogg.se/
Postat av: josephine Asplund

Hoppas du får en fin dag och lycka till med bloggen!
Kram <3

Svar: Tack! :)
matiiildaa.blogg.se

2016-03-20 @ 10:41:02
URL: http://josephineslifee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: