Juni Favoriter ♥

Som ni ser så har jag ändrat lite i mina månadsfavoriter, jag har minskat antalet produkter för det blev nog lite många heheh. Jag har också tagit bort alla kategorier. Let's get starteeeed
China Glaze, i färgen 'Float On' - Nu i sommar tycker jag att det är riktigt snyggt med neonfärgade naglar då det är såå fint när man fått lite färg. Den här färgen är en ganska neonfärgad rosa som är riktigt snygg på naglarna. Älskar nagellacket, men enda nackdelen är att det försvinner ganska snabbt så man får ha ett bra baslack.
 
Schwarzkopf, Got2b 2 sexy big volume - Detta hårsprayet är riktigt bra! Det håller allt på plats och gör så att frisyren håller hela dagen. Det luktar även hallon vilket är et STORT plus, haha. Doftar supergott.
 
One Direction, Our Moment - Såklart så måste denna parfymen vara med på mina favoriter för månaden. Hade på mig den på One Direction konserten och då ha jag liksom doften som "en del av det minnet" om ni fattar vad jag menar. Alltså när jag luktar på den så tänker jag på konserten. Och det är ju bra.
 
Benefit, Greetings from... Cabana glama - Denna "paletten" innehåller en concealer/foundation, bronzer, tre ögonskuggor, 'Posietint' och två borstar (ni kan se hur det ser ut HÄR). Älskar denna paletten då den är såå bra att ha med sig när man reser. Den har liksom allt man behöver. Tipsar verkligen om den!
 
Wet'n Wild, eyeshadow palette i färgen 'Walking on Eggshells' - Dessa färgerna är såå fina. Köpte paletten på Ullared för bara 30 kr! (!!) Så billigt. Den är så värd sitt pris, helt klart. Om ni ser den, köp den.
 
L´oréal Paris, Telescopic Clean Defintion - Jag älskar denna mascaran, så himla bra. Man får verkligen superlånga ögonfransar av den, med bara några drag. Såå bra mascara om man vill ha längd.
 
Online balans, Hand & Nagel vårdande kräm - Världens bästa handkräm, seriöst. Älskar den. Den gör händerna mjuka om dem varit torra, och luktar även gott. Ett stort plus är att den torkar snabbt och inte är alldeles kladdig och fet. Det gillar ju typ ingen.
 
The Body Shop, Body Butter Passion fruit - Köpte faktiskt detta på rean, för ungefär halva priset, och det luktar supergott. Som alla The Body Shop produkter så är även detta riktigt bra. Body Buttret återfuktar huden så bra och det håller hela dagen.
Postat av: MALIN

jätteroligt att se!

2014-07-03 @ 17:58:56
URL: http://malinkirstine.se
Postat av: Malin

ääälskar the body shop!

Svar: jag meeed !
matiiildaa.blogg.se

2014-07-04 @ 21:43:49
URL: http://ournotebook.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: