Nya smycken

För några dagar sedan köpte jag lite smycken på rean på Ur & Penn! Alla smycken kostade bara 20 (!!) kr! Så jag passade på att köpa ett par supersnygga öronhängen med sjukt fina färger och ett "set" med åtta ringar. Det är så himla fint att ha flera olika ringar på sig tycker jag.
 
Btw, så är jag hemma från husvagnen!! Vi var iväg en snabbis i tre dagar (en hel dag, två nätter, whatever) så vi kom hem idag. Det är därför bloggningen har varit kass, men det ska jag ändra på!
Postat av: Jossan

Super fin blogg och bilder.. Om du vill får du gärna besöka min blogg. skriver om mode kläder och smink samt har tävlingar med fina priser

Svar: Tack! Ska kika in (:
matiiildaa.blogg.se

2014-07-31 @ 22:16:07
URL: http://modebyjossan.devote.se/
Postat av: fashion

Super snygga ju :D

2014-07-31 @ 22:49:46
URL: http://nattstad.se/fashioninspiration
Postat av: Karin

Öronhängena är jättefina!

Svar: Ja, visst är dem! (:
matiiildaa.blogg.se

2014-08-01 @ 21:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: