designen?!

Hej på er! Hoppas ni haft en bra helg! Jag hade ju planerat att jag skulle jobba järnet med min design idag, vilket jag har. Problemet är bara att jag inte kommit någonstans. Har testat massa olika grejer, men fastnar inte för något.. Har ingen inspiration alls?! Vill verkligen få upp en ny design då det känns som att det blir enklare att blogga då. Som ni ser på bilden så var det tänkt att designen skulle bli så, men inget har funkat ALLS, allt bara krånglar och funkar inte. Någon som har något tips på hur jag ska göra?
 
Update: Det går framåt!! Vet inte riktigt när designen blir klar, fixar lite grejer i menyn och i "inläggsmenyn", sedan fixar jag headern och resten! Hoppas på att designen kommer upp i veckan!!
Postat av: Linn Strömberg

Skönt att det löste sig! Det kommer bli super bra

2015-11-08 @ 22:51:39
URL: http://cigarettesncush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: