NA-KD + RABATTKOD 20 %

 
 
Vit spets-topp HÄR // Svart linne HÄR // Röd topp HÄR
 
Älskar verkligen den vita toppen, passar så bra nu till våren! Tycker att det är så härligt att man äntligen inte behöver ha på sig fem lager kläder för att det är så kallt ute. Nu kan man ju ha t.ex. ett fint linne som det ovan eller kanske en crop top? Så fint!!
 
 
Marinblå jumpsuit HÄR // Mörkgrön playsuit HÄR // Vit jumpsuit (perfekt för studenten eller skolavslutningen!) HÄR
 
Längtar verkligen till sommaren då jag tokälskar playsuits. Tror bara jag har en nu (?) så behöver verkligen fylla på min garderob, haha. Dessutom är ju jumpsuits också såå snyggt, som den till vänster till exempel.
 
 
Beige bomberjacka HÄR // Jeansjacka HÄR // Grå trenchcoat HÄR
 
Hur skönt är det inte att man kan gå med en tunnare jacka nu?! Jag har faktiskt två stycken bomberjackor, en tunnare och en lite tjockare (likadan som den beigea bomberjackan fast svart) and I love them! Är dock lite sugen på att skaffa en trenchcoat också...
 
 
Svarta byxor HÄR // Beigea byxor HÄR // Vita jeans HÄR
 
Som ni kanske inte visste så älskar jag olika byxor, typ kostymbyxor, mönstrade byxor, lite slappa 'flowy' byxor osv, haha. Jag föll verkligen för dem i mitten, såå fräscha och fina nu till sommaren. Kan tänka mig att de kan vara så sköna att ha på sig en varm sommardag.
 
Och hallå, ni kan få 20 % rabatt på ert köp på NA-KD's hemsida! Ange bara koden "NAKDAPRIL" när ni ska betala. Så skynda er att hitta något snyggt nu innan koden går ut (30 april).
 
För att komma in på NA-KD's hemsida, klicka HÄR.
 
Inlägget innehåller adlinks (i samarbete med NA-KD.com)
Postat av: Emma Grann Fotografi

Åh, de har så fina grejer!!

Svar: Verkligen! (:
matiiildaa.blogg.se

2016-04-22 @ 12:04:07
URL: http://emmagrannfotografi.blogg.se/
Postat av: Emelie Pahlin

Åh, den mörkblåa jumpsuiten, såå fin!

Svar: Men eller hur! :)
matiiildaa.blogg.se

2016-04-22 @ 14:25:11
URL: http://photobyemelieee.blogg.se/
Postat av: l

jätte fint

2016-04-22 @ 19:05:34
URL: http://www.nouw.com/lindalinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: