Mina Victoria's Secret produkter

Nu tänkte jag visa upp mina VS Body Mists och min Body Lotion. Tycker om dem såhääär mycket! Det är så bra för dem håller hur länge som helst. Känns som om dem aldrig tar slut ju!
Sheer Love: Min första VS body mist som jag skaffade i augusti tror jag! Tycker att den luktar himla gott och blommigt. 
Berry Kiss: Fick denna, vanilla lace och pure daydream i födelsedagspresent förra veckan! Tycker verkligen att denna doften luktra bärigt (inte så konstigt) och väldigt, vädligt gott.
Vanilla Lace: Åhh vanilj! Det är typ bästa doften, nånsin! Tänk att hela jag kan lukta vanilj om jag vill! älskar vanilj
Pure Daydream: Så svår att beskriva doften på! Men det står att den ska dofta orkidé så då antar jag att den gör det. Men gott luktar den iallfall!
Aqua Kiss: Jag tänker verkligen på vatten när jag luktar på denna body misten! På något sätt så luktar den faktiskt det, hur vet jag inte. Luktar väldigt gott.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: