SORRI

Sorri sorri!
Har inte blivit någon "riktig" bloggning på ett litet tag! Men har haft lite grejer att göra så vi säger att det är okej. Men det roliga är att statstiken har inte sjunkit under tiden jag varit "halvnärvarande" (haha), snarare tvärtom isåfall! Tack! Jag blir så himla glad att ni besöker min blogg! Tycker det är superkul att veta att allt arbete man lägger ner lönar sig tillslut! :) 
 
Men nu kör vi på igen som vanligt! Har massa inlägg jag vill få upp, men har ju inte tiden till det. Det är ju så sjukt frustrerande. Måste göra julkalender inlägg, fixa med designen och då blogga som vanligt! Haha, allt krockar! Men det fixar jag på ett eller annat sätt.
bild jag tog igår med snö och så fint ljus
 
Postat av: Amanda Jönsson

Fin bild! :)

2013-12-08 @ 13:53:27
URL: http://ammieshade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: