The christmas bag: lucka 21, 22, 23

Jag brukar alltid fira jul med min släkt, antingen på mammas eller pappas sida. Vi kör varannat år, och i år ska vi vara hemma hos mig på mammas sida. Men dagen brukar väl börja att man vaknar (no shit) vädligt förväntansfull! (Vem är inte förväntansfull på julafton?) Jag brukar gå till julstrumpan där det brukar finnas en eller två julklappar i. Jag och min lillebror öppnar sedan dem. Efter det brukar jag typ sätta på mjukiskläder och bara ta det lugnt. Ungefär klockan 14 så kommer gästerna (eller vi åker någonstans) och då umgås vi med dem resten av dagen. Vi äter julbord och har det trevligt, haha. Sedan kollar vi såklart på Kalle Anka. Tomten brukar inte komma förens typ 22.00 (känns det som iallfall, han kommer väl egentligen kanske 20 heh), men då öppnar vi julklapparna vi fått då och bara har det kul!
Kanske lite sent för denna lucka, men finns alltid sista minuten pynt man kan fixa! :) Här nedanför ser ni två videos med tips på hur man kan dekorera sitt rum juligt! 
 
Här är tips på dekorationer som man kan göra helt själv! Så mycket smart ju! 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: