Å T T A S A N N I N G A R

 
Jag blev utmanad av Yaren!
1. Jag suger på att komma på såna här sanningar om mig själv, haha. 
2. Jag är seriöst världens tidsoptimist!! Jag ska alltid göra allting i sista sekund, börja packa till badminton-träningarna när vi egentligen ska åka, plugga till prov två dagar innan, osv. 
3. Jag har dagar då jag inte orkar blogga och har ingen inspiration alls. Orkar liksom inte någonting.
4. Ibland stör jag mig på minsta lilla sak. Typ om nånting inte är där det ska vara, haha.
5. Jag kan verkligen inte ha mitt hår nere utan att jag fixat det (plattat eller lockat). Mitt hår är väldigt mystiskt. Vissa har liksom "bad hair days", jag har det varje dag. Så kan man säga *:)*
6. Jag är jättedålig på att komma ihåg telefon-nummer. Hahah herregud! Kan mitt hemnummer, två kompisars (TVÅ!!!), och typ inga fler. Kan knappt mitt eget mobilnummer! Wohoo, high five.
7. Även fast jag kanske precis handlat nya kläder så kan jag ändå stå dagen efter och bara "Vad ska jag ha på mig nu då". Suger på att välja kläder för dagen! Kan stå hur länge som helst!
8. Jag har typ jättemycket armband som jag köpt för att jag tänkt att jag ska använda det. Jag använder det ca. en gång, sen har jag glömt bort det. High five igen!!
Nu utmanar jag resten av TCB, igen! :D Julia, Vanja och Isabelle!
 
Postat av: Amanda

Jättefin design, har du gjort den själv?:)

Svar: Tack! Ja, har gjort den själv!
matiiildaa.blogg.se

2013-06-19 @ 20:07:45
URL: http://idaoamanda.blogg.se
Postat av: Meia Lindholm

Åååh, va kul!
Längtar redan asså<3 !!!

2013-06-19 @ 20:57:02
URL: http://meialindholm.blogg.se/
Postat av: Linda [fotoblogg]

Superfin blogg :D
Förresten, skulle du kunna vara jätte gullig? Rösta då på mig i denna tävling http://ainaphoto.blogg.se/2013/june/finalisterna-till-fototavlingen.html#comment är nummer 13 och man röstar i "röstrutan" längst ner i inlägget. Gör du detta och skriver en kommentar i mitt senaste inlägg så får du en länk då tävlingen är slut! Skulle betyda mycket för mig, kram! :)

Svar: visst kan jag göra det! :)
matiiildaa.blogg.se

2013-06-20 @ 12:54:24
URL: http://lindassphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: