Gör jag designer?

 
Eftersom Jennie inte hade någon länk till sin blogg så svarar jag i ett inlägg!
Gör du designer? Vill gärna ha en av dig! :)
Nej, tyvärr gör jag inte designer! Haha, jag har ingen aning om hur man gör designer till andra (med kodning och allt det) och jag är själv nybörjare på det! Jag började precis med blogg.se och har fått kämpa mig fram för att få den design jag velat ha! Har testat nya grejer och googlat. Ska snart börja på en ny design eftersom jag haft denna i ett tag nu (hade den på förra bloggen med).
Postat av: Carro - en emo/scene bloggerska

Är själv nybörjare och tycker det är fett svårt att få vissa saker rätt. Tur att google mfl. sidor finns ;) Kramisar Carro

Svar: Eller hur! :) google är ju bäst! :D
M A T I L D A !

2013-03-06 @ 15:59:35
URL: http://quiethell.blogg.se/
Postat av: Jennifer

SV: Tack för tipset, ska in och titta. Föresten, din blogg är helt AMAZING! :D

Svar: var så lite så! tack detsamma! :D
M A T I L D A !

2013-03-06 @ 16:03:21
URL: http://stayyoung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: