back2school tag

1. Vilken klass ska du börja i?
Jag börjar i nian! Så sista året i grundskolan.
 
2. Vilken dag börjar du?
Jag börjar imorgon, alltså den 20 augusti.
 
3. Hade du läxor över sommaren?
Nää, eller typ att man skulle kolla igenom tyska glosor och sånt, men det har inte jag gjort oops
 
4. Vad ska du ha på dig första dagen?
Jag vet faktiskt inte! Jag hade behövt åka till stan och se om jag hittar något, haha.
 
5. När vaknar du och lägger dig på skoldagar?
Jag brukar vakna runt 06.30-06.45 för att jag hatar att stressa. Jag brukar gå och lägga mig runt 22.00-22.30?
 
6. Vad är stressigast med skolan?
Helt klart läxor och prov! Åttan var verkligen jättetuff med sådant, så jag hoppas att det blir bättre nu i nian.
 
7. Längtar du till skolan?
Både och! Jag vill helst inte att sommaren ska vara över, vill ha sommar året runt haha. Men det ska faktiskt bli skönt att komma in i de vanliga rutinerna igen.
 
8. Vad är roligast att fixa med för att komma tillbaka till skolan?
Köpa kläder, pennor och massa sånt :)
 
9. Vilken klass började du med smink till skolan?
Började nog att ha bara mascara i sexan, sen har det typ blivit mer
 
10. Kommer du ha ryggsäck eller handväska?
Kommer ha en axelbandsväska tror jag. Ska kolla på väskor idag också och se ifall jag hittar någon ny!
Postat av: Viktoria

jag känner mig så gammal som tog studenten i år och inte längre studerar! Visst är det befriande och helt underbart, men man får lite obehag i magen då det är nu man verkligen måste vara vuxen och forma ett liv åt sig själv. Ta tillvara på tiden i skolan och hoppas att du får en grym första dag imorgon!

2014-08-19 @ 14:20:33
URL: http://letsriskourlives.blogg.se
Postat av: Amanda Jönsson

Jag har också svarat på dessa frågor, intresserad? Kolla gärna: http://youtu.be/jNTvvXg04Yc?list=PLY4aMTBdZJJutpcK0p6tBkba7QnPdMj53

2014-08-19 @ 16:02:22
URL: http://ammieshade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: