Svaren på frågestunden, del 2

Del 2 av frågestunden!
Längd?
Tror jag är typ 1,65? Om jag inte växt mer då.
 
Vilket ämne i skolan gillar du mest, och vilket gillar du minst?
Det jag gillar mest är nog bild och matte, och det jag gillar minst är kemi och tyska.
 
Vad har du tänkt gå för gymnasieprogram?
Är inte alls superinsatt i det, men av något test jag gjorde så fick jag estet.
 
Drömjobb?
Vet faktiskt inte! Finns många bra jobb.
 
Bästa vän?
Har många bästa vänner :)
 
Vad är du mest rädd för?
Att någon familjemedlem eller vän blir skadad eller något ännu värre.
 
Vilken klass ska du börja i?
Nian.
 
Det bästa du vet?
Perfekta sommardagar, och även när man är utomlands, i något varmt land.
 
Singel?
Ja.
 
Bra egenskaper hos dig själv?
Jag är kreativ, snäll och omtänksam.
 
Dåliga egenskaper med dig själv?
Jag är väldigt envis, lite för blyg ibland och antagligen jobbig för dem som känner mig, haha. Jag har även sjukt dåligt tålamod!
 
Vad skulle du vilja vara bra på?
Att rita! Försöker lära mig, men har "aldrig" tid till att sätta mig ner och börja.
 
Dina ovanor?
Jag vet faktiskt inte. Jag har säkert massa ovanor, men kommer inte på någon nu
 
Vad för sorts killar gillar du?
Sådana som gillar en för den man är, har humor, bryr sig om en, osv osv.
 
Vad tycker du är roligast att shoppa?
Älskar att shoppa kläder, måste nog säga att det är det.
 
Har du köpt fler Baby Lips? 
Haha, nej det har jag inte. De jag har är Pink Punch, Peach Kiss & Cherry Me. Om jag ska vara helt ärlig tycker jag att baby lips var sjukt överhypat. Dem var faktiskt inte så bra som jag förväntat mig.
 
Har du nån drömväska?
Jag vet inte! Just nu har jag en väska som jag älskar, och har haft i nästan 2 år tror jag? Den är allt jag behöver. Så för mig är det svårt att hitta en väska som är bättre än den, haha.
 
Använder du armbandsklocka?
Det gör jag ibland om jag känner för det :) Jag har några stycken klockor, så jag älskar att variera mig.
 
Vad har du för väska?
Jag har en ljusbrun axelväska, med massa fina detaljer på sig. Det är jättesvårt att förklara, men jag kan visa upp den i något inlägg :)
 
Vad för skor använder du mest?
Helt klart converse! Jag kan ha dem till allt! Just nu är det mina låga, vita converse som jag har till allting.
 
Vad för byxor har du?
Jag har massa olika. Men mest jeans, och några "chill-pyjamas byxor" typ. Fast dem är inte pyjamas byxor, hehe.
 
Använder du kjol på sommaren?
Jaa, om jag har någon fin kjol så använder jag den såklart. 
 
Vill du ha en piercing någonstans?
Om jag var tvungen att pierca mig någonstans så hade det varit i naveln :)
 
Vad har du för produkter till huden?
Jag har en makeup remover från Nivea, som då gör att man får bort sminket. Dock använder jag inte den så mycket nu. Just nu använder jag The Body Shop's Vitamin E gentle facial wash. Den ska ta bort smink och även rengöra huden, vilket funkar superbra! Den är riktigt smidig. Jag har även ett ansiktsvatten/toner från ACO. Den funkar helt okej, tycker dock om Clearasil's toners mer. Sedan har jag en moisturiser från Neutrogena, det är deras Pink grapefruit oil-free moisturiser. Den är riktigt bra och luktar supergott!
 
Vad för nagellack har du?
Haha, jag kan tyvärr inte skriva alla här, jag har en del hehe. Men jag har massa olika, bl.a. Essie's cute as a button, & China Glaze's Float on. 
 
Vilken eyeliner har du?
Jag använder inte eyeliner så mycket, men jag har iallafall Maybelline's Master precise. Den är jätte braaa. Dock börjar min bli lite gammal nu.
 
Har du lärt dig måla eyeliner?
Haha, njaa. Vet inte. Som sagt brukar jag ju inte ha eyeliner så ofta, men när jag väl har det så tar jag inte jättemycket.
 
Har du gjort hårinpackning?
Jadå! Gör det ungefär 2 gånger per vecka.
 
Hur ofta tvättar du håret?
Jag brukar göra det varannan dag.
 
Vad rakar du dig med?
Använder mammas rakapparat, haha.
 
Använder du armband/halsband?
Såklart.
 
Hur noppar du dina ögonbryn?
Haha, supersvårt att förklara det. Men just nu har jag ju dem som jag vill ha dem, och då plockar jag bara efter den formen.
Postat av: Klara Andersson

Wow din blogg asså! Hur har du gjort sådan header och bakrund? Super fint!

2014-08-13 @ 20:55:13
URL: http://klarrelito.blogg.se/
Postat av: emma

Super fin blogg! :)

Svar: Tack! :)
matiiildaa.blogg.se

2014-08-14 @ 13:07:24
URL: http://nattstad.se/realone

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: