bloggen ?!

Hej alla ! Som ni kanske märkt så har det inte kommit upp något nytt inlägg på ett tag, och det är för att jag inte riktigt haft tid/ork. Eftersom att det är sista veckan i skolan nu innebär det också en massa plugg, så jag har inte haft särskilt mycket tid till annat. Och när jag väl har det, så är jag sjukt trött eftersom att det är så otroligt mörkt (!!!) ute nu! Solen går ner vid halv fyra, haha. Därför har jag inte varit så taggad på att fota en massa. Ljuset är sjukt dåligt och jag vill inte publicera dåliga bilder här. 
 
MEN , när det blir lugnare (på torsdag) ska jag försöka börja blogga som vanligt igen. Jag saknar verkligen det och jag vill verkligen dela med mig av foton osv. Jag ska även försöka få upp min nya design och fixa lite smått med annat. Och imorgon hoppas jag på att fixa tredje advent inlägget, lite försenat haha!
 
Hoppas allt detta går bra för er! Så stanna kvar, jag är tillbaka snart! (kanske t.o.m får upp fler inlägg i veckan?)
Postat av: Klara

Det är bra att pausa bloggandet när det blir för mycket. Hoppas fotomotivationen kommer tillbaka snart!

2014-12-17 @ 19:13:12
URL: http://klaragenberg.blogg.se
Postat av: Linnea, fotografier

Roligt med ny design, men måste bara säga att jag älskar din bakgrund!!

Svar: Ja, verkligen! Tack! (:
matiiildaa.blogg.se

2014-12-20 @ 19:32:01
URL: http://phics.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: