Hello Summer!

Vilken lycka, det är sommar!! Så otroligt skönt! En årstid med massa sol, bad, kompisar, shopping och massa annat! Kan det bli bättre?! Denna sommaren ska jag verkligen göra grejer. Dem andra har jag bara slösat bort genom att vara hemma och göra ingenting, som kanske är okej typ första veckan. Men nu ska jag verkligen hitta på en massa roliga grejer hela tiden! Jag har faktiskt gjort en Summer Bucket List, och jag ska försöka hinna med alla punkterna. Tänkte göra ett helt inlägg om den, men ni kan få en liten sneakpeak på två punkter:
  • Ha sleepover med massa kompisar
  • Bada när det regnar
  • .....
Har ni gjort en Summer bucket list? Om inte, gör det nu! :)
Postat av: Fewlins

Halloj! Awesome blogg du har! :D
Checka min och min kompis och ställ frågor till vår frågestund som vi ska svara i videoinlägg!
Kram ♥

Svar: Tack! :) ska kolla er blogg!
matiiildaa.blogg.se

2014-06-02 @ 21:42:25
URL: http://fewlins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: