Städa

 
Lådan där allt mitt smink är i brukar ALLTID bli hur stökig som helst! Allt ligger typ huller om buller och man hittar typ inget. Men härmodan så städade jag faktiskt den! Det blev så mycket bättre än innan. Dock så börjar jag få lite för mycket smink så jag har knappt någon plats, oops. Jag hade velat sortera det bättre! Har sett att Åhlens har typ en massa olika förvaringslådor till t.ex. smink och sådant som verkar hur bra som helst! Ska försöka köpa någon nästa gång jag är där inne. 
 
Postat av: sandra

Vad smart med en låda för smink!
Vart hittade du den? Min sminkhylla är rena kaoset ;).

Svar: Jag köpte den på ikea :) dem har en massa bra sminkförvaringslådor!
matiiildaa.blogg.se

2014-06-28 @ 21:49:00
URL: http://nattstad.se/sansans

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: