WWAT videos

 
Sjukaste jag varit med om, bästa dagen i mitt liv
Postat av: Anonym :)

Hej, jag undrar varför inte Isabelle bloggar längre?
För hon har gjort sin blogg privat, och det har den varit väldigt väldigt länge nu :(
Tyckte hon hade väldigt fin blogg, och hade fint innehåll.
Ni andra också så klart :)
Men vet du varför hon slutade/ har tagit en paus? :)

Svar: Isabelle har haft en lång bloggpaus eftersom att hennes internet inte riktigt funkat och att hon varit lite otaggad. Hon har nog haft den privat eftersom att hon ville ändra lite i den innan, sen glömde hon väl att ta bort det. Hennes blogg är superfin som du skriver, och jag har en god nyhet; hon ska börja blogga igen! Vi har skrivit lite med henne och hon har fått inspiration och ska nog börja igen. Vi i tcb håller även på att planera en massa nya grejer så det kommer komma massa kul snart! :)
Kram!
matiiildaa.blogg.se

2014-06-18 @ 17:58:25
Postat av: VERONICA - modeblogg

Men gud så härliga bilder tjejen! :) Ha en underbart grym dag fina du, kramar!!

Svar: Tack! Detsamma :)
matiiildaa.blogg.se

2014-06-19 @ 09:57:30
URL: http://vveronicas.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: