Söndag

 Hejhej! Idag är det söndag! Och morsdag. Är påväg till farmor och farfar där vi ska fika lite, och sedan sticker vi till mormor och morfar och fikar där också heheh. 
Nästa vecka kommer bli otroligt skön, tre dagar skola, och sen på torsdag ska vi åka och campa i husvagnen. Ska försöka att tidstämplar lite inlägg tills dess. 

Igår klippte jag mitt hår!! Klippte typ 1 dm (ganska mycket för att vara mitt hår). Så nu är mitt hår lite längre än axlarna, så himla skönt nu till sommaren! Kan försöka ta någon bild sen och visa. 
Åt på Graffitti någon dag sedan på lunchen, så gott!
Postat av: Ida och Amanda

Så gott det ser ut!

2014-05-25 @ 14:33:47
URL: http://idaoamanda.blogg.se/
Postat av: Maja Lundqvist

Det är så skönt att klippa håret! Ska klippa mitt om någon vecka bara, och som du sa är det skönt inför sommaren att ha fräscht hår:)

2014-05-25 @ 19:14:56
URL: http://majalian.for.me

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: