Vad hände med tcb?

Det var så länge sedan vi i tcb hittade på någonting. Vi alla har haft mycket i skolan osv. Men igår började vi skriva lite igen, och såklart kommer vi på en massa nya grymma idéer! Jag älskar verkligen att skriva med tjejerna för att man får så sjukt mycket inspiration! Vi spånade på en massa grejer, och ska antagligen fortsätta planera snart igen. Det enda jag kan säga är att det kommer antagligen bli en ganska (mycket!!) stor förändring, vilket är superkul!
 
Så ni kommer nog snart få veta mer om vad vi håller på och planerar, men det kommer bli bra, det kan jag lova er!
 
Postat av: milina.blogg.se

Spännande! :)

Tänkte även bara berätta att jag har en giveaway på bloggen där man kan vinna en valfri bikini! :)

2014-05-12 @ 18:53:49
URL: http://milina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: