blogglista

  • Nämn något som gjorde dig glad igår: Att jag äntligen fick ta det lugnt och göra vad jag ville efter en lång vecka :)
  • Vad gjorde du kl 08 imorse? Haha, jag låg och halvsov
  • Vad gjorde du för 15 min sedan? Låg/ligger i sängen med datorn i knät 
  • Det sista du sa högt: Hahah minns inte tyvärr
  • Vad har du druckit idag? Oboyy
  • Vad var det senaste du åt? Fralla med smör
  • Vad var det senaste du köpte? Kläder heheh, tre tröjor faktiskt
  •  Vad är det för färg på din ytterdörr? Grå..?
  • Vad är det för väder hos dig nu? Jättemolnigt och dimma ://
  • Godaste glassmaken? BANAN helt klart!
  • Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Vet faktiskt inte? Ibland, och ibland inte
  • Sover du tungt? Oftast, jaa <3
  • Drömmer du mardrömmar? Nää, inte så ofta?
  •  Favoritklädsel? Finns mycket fint man kan ha på sig
  • Favoritlåt just nu? (kollar spotify) Rooftop - Zara Larsson och I'm an Albatroz - Aronchupa
  • Vad ser du om du tittar till höger? En veckorevyn tidning och hörlurar :))
  • Vad gör dig glad just nu? Att det fortfarande är helgg och att jag har studiedag imorgon ayeee
  • Vad ska du göra härnäst? Göra bilden till detta inlägget (har svarat på frågorna först), sen ska jag väl göra mig i ordning?
  • Höger eller vänsterhänt? Högeeer
  • Humör just nu? Trött men glad
  • Favoritgodis: Sådana spök godisar som finns i grön, gul och rosa som är sura (så goda!!), choklad och marshmallows
  •  Sommarplaner? Vet inte? Sommaren var ju precis över så har inte planerat något till nästa? Kanske ett sommarjobb iallafall? 
  • Hur många kuddar sover du med? Tvåå
  • Vad är viktigast för dig? Familj och vänner.
Postat av: Lina

Haha såna listor är rätt underhållande ändå:)

2014-09-21 @ 14:32:37
URL: http://linaohlsen.se
Postat av: Katta

Hej! Jätte fin blogg du har:). Skulle verkligen betyda guld om du ville kika in på min blogg också. Kram.

Svar: Tack! (:
matiiildaa.blogg.se

2014-09-21 @ 15:14:16
URL: http://shettisdrottning.blogg.se
Postat av: Susanna Maria J

Så kul å veta :D

2014-09-21 @ 17:05:57
URL: http://oslofru.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: