fireproof

Hej! Idag har jag varit i skolan som vanligt. Dagen har varit ganska bra faktiskt, vi lyssnade på en politisk debatt i vår aula, där några partier debatterade mot varandra, ganska kul var det! Jag tycker ju att politik är ganska intressant, så det var lite spännande att lyssna på.
 
Sista lektionen var SO, och då ser jag att one direction släppt namnet på deras nya album (FOUR) och en ny frickin låt!! Bara så där! Så jag dog lite halvt inombords. Låten är iallafall sjukt bra. Fireproof heter den. Så annurlunda från deras andra låtar, liksom något nytt. Har ni hört låten?
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Älskar din blogg :)

2014-09-08 @ 19:10:39
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: D o r r o

Fireproof är så sjukt bra! <3 Btw sjukt fin blogg

Svar: Ja, verkligen! Tack ♥
matiiildaa.blogg.se

2014-09-11 @ 20:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: