MAKEUP FAVS AT THE MOMENT

Här är dem 5 produkterna som jag älskar lite extra mycket just nu. Brukar använda produkterna i min "vanliga" sminkrutin.
  • Nivea, Lipbutter: Detta läppbalsammet är det bästa som finns! Det luktar otroligt gott, återuktar super, och har ett kanonbra pris!
  • Anastasia Brow wiz: Visst är den lite dyr, men jag har haft min ett bra tag nu och den har hållt i några månader än sålänge. Älskar denna ögonbrynspennan, då det är så enkelt att fixa ögonbrynen med den.
  • Maybelline, the falsies feather-look: Jag har faktiskt inte gillar mascaran så mycket innan, men nu när jag började använda den älskade jag den! Den ger pefekt med volym och längd.
  • Urban Decay, Naked Basics: Världens finaste och händigaste palett! Just nu brukar jag använda den skimriga, ljusa skuggan för att highlighta i den inre kanten av ögat, och ibland lägger jag även den över hela ögonlocket med lite av dem mörkare färgerna i creasen.
  • Lumene, CC cream: Love it. Den är så bra! Jämnar ut huden riktigt fint, och känns inte alls som att man har något i ansiktet. Rekomenderar starkt!
Postat av: ♫♪ sandra

bra tips!

2014-09-28 @ 14:22:07
URL: http://www.sandramusic.spotlife.se
Postat av: anonym norrländs typ

Halloj!
Följde din pärlor-på-hörlurar-guide från din förra blogg, på bloggplatsen, och ville bara tacka för den fina guiden!!!!!
Sökte efter en bra guide och efter att någon hade delat den på instagram så tog jag tillfället i akt att prova. Det blev jättebra, tack. :)

Svar: Åhh vad kul! super att du tyckte om inlägget! :)
matiiildaa.blogg.se

2014-09-28 @ 17:42:37
Postat av: Matilda - Skönhetsblogg

Har letat efter en bra ögonbrynspenna så länge men aldrig hittat nån bra. Slutar bara med att ögonbrynen är alldeles för mörka. Är det samma med den här?

2014-09-28 @ 19:55:43
URL: http://ttilles.se
Postat av: Nadia

Bra tips!

2014-09-30 @ 19:21:40
URL: http://nadiakandil.com
Postat av: Linda Mikaelsdotter

Anastasia har fantastiska produkter!
Själv använder jag just nu deras dipbrow pomade, den är så galet bra och sitter som berget heladagen. Även om man har vart på gymmet efter jobbet!

Vill du ha hårinspiration, tips på bra produkter och snygga hårfärger så kika in på min hemsida.
Följ min späckade vardag som frisör, hårstylistlärare, färgtekniker och makeupartist!
Vi ses! <3

2014-10-10 @ 20:24:14
URL: http://www.lindamikaelsdotter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: