2015-04-16

Snart fredag!! Alltså idag hade vi no nationella i kemi, det gick verkligen så dåligt. Hahah det är verkligen skrattretande men det är som det är. Vår klass har tyvärr inte haft dem bästa lärarna i kemi så vi har fått sitta nu och pluggat genom hela högstadiets kurs i kemi på några veckor :))) Men jag orkar inte bry mig för man måste få göra något dåligt nån gång!! (Nu gör ju inte jag allt bra hela tiden, men ni fattar grejen) 
 
Snart ska jag gå på zumba med en kompis, haha. Har varit på zumba två gånger innan för typ ett år sedan, så vi båda kände att det var dags att göra något haha. Har ju inte varit ute och sprungit på en månad, whoops. 
 
Vad har ni gjort idag då? :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: