It's spring time tag

 
1. Dina tre must-have sminkprodukter i vår?
Ögonbrynspenna, mascara och concealer

2. Favorit parfym/bodymist?
Our Moment - One direction

3. Någon vårtrend du ser framemot detta året?
Kappor! Tycker det är superfint och jag måste verkligen införskaffa mig en sådan själv. Jag tycker också om bootcut jeans och allt som har med boho stilen att göra!

4. Favoritoutfit/plagg?
Drömoutfit: Svart croptop, svarta högmidjade jeans vit kappa, adidas superstar och svart hatt. SÅ FINT
 
 
5. De ultimata vårskorna för dig?
ÄLSKAR fortfarande vita, låga converse, men adidas superstar är såå fint och alla Nike skor.
 
6. Visa oss dina snyggaste solglasögon!
 

7. Är du en vårstädare?
Haha, njaa vet inte riktigt !

8. Äter du mjukglass? I sånna fall, vilket strössel har du helst på glassen?
Jaa såklart! Gillar mest att ha chokladsås haha. Men choklad kanske ?

9. Vad ska du göra på påsklovet?
well, det enda jag gjort detta påsklovet var att vara hos tandläkaren. Var där tre gånger :)) Annars har jag väl shoppat lite, och typ tagit det lugnt.

10. Vad tycker du är det bästa med våren?
Att det blir varmt och grönt ute igen!! Det är verkligen det bästa. 

11.Vilka taggar du?
Haha, alla som vill göra denna tagen :)
Postat av: RMCK - en skönhetsblogg

Vilken kul tag! :)

2015-04-10 @ 16:41:28
URL: http://rmck.for.me
Postat av: RMCK - en skönhetsblogg

Sv; Om inte annat kan du ju köpa en ännu billigare kopia på exempelvis ebay och testa :)

2015-04-10 @ 16:47:36
URL: http://rmck.for.me

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: