Q/A del 1

Vilken gymnasielinje vill du gå?
Jag har faktiskt valt att gå ekonomi. Jag vet dock inte vilken inriktning ännu, man får testa både ekonomi och juridik i ettan och sedan får man välja vilket av dem två i tvåan som man vill gå.
 
Vad vill du bli när du blir stor?
Jag har själv typ ingen aning! Det hade varit kul att jobba inom marknadsföring, revisor eller något annat som har med min gymnasieutbildning att göra, men det kommer säkert ändra sig med åren!
 
Har du några syskon, isåfall hur många?
Ja, jag har en lillebror som är 10 år :)
 
Vilken är din största dröm?
SÅ SVÅR FRÅGA. Jag har sjukt många drömmar, men jag vill iallafall ha rest till alla platserna jag velat resa till.
 
Vad är det mest pinsamma som du gjort?
Alltså jag är så dålig på att komma på sånt här. Jag har varit med om sjukt många pinsamma grejer, tyvärr haha.
 
Vad heter du på instagram/weheartit/tumblr/snapchat?
@matildardn / @matildaslife / matiiildaa och snapchat har jag bara med mina vänner :) Följ mig gärna på alla andra sociala medier!! 
 
Har du någon dålig ovana?
Jag går och nynnar och sjunger på låtar nästan hela tiden. Har ingen aning varför haha.
 
Din musikstil?
Jag är sjukt tråkig och gillar typ det alla andra gillar. Jag tycker faktiskt om det mesta !
 
Har du någon gång tänkt att börja med youtube?
Som det ser ut just nu, neej. Men jag kanske ändrar mig? Det hade faktiskt varit ganska kul att ha en youtubekanal!

Vilket redigeringsprogram använder du?
Jag använder Gimp som är gratis och superbra!
 
Vad har du för kamera?
En Sony A300.
 
 
Varför började du blogga?
Jag tror det var så att jag hittade någon blogg som jag verkligen gillade och tänkte att "detta kan jag också göra". Så jag började och tyckte verkligen om det!
 
Hur länge har du bloggat?
Haha herregud, det är några år nu. Tror för kanske 3,5 år sedan?
 
Tröttnar du på att blogga ibland?
Hahah jo, verkligen! Det är många gånger som jag inte orkat lägga energi på bloggen, men har på något sätt ändrat mig igen. 
Vilka är dina 5 favoritbloggar?
Hannalicious, Keela, Zara Larsson, Ellinor Löfgren & Josefine Olsson :)
 
Favoritfilm?
En jag verkligen gillar är Bridesmaids och The other woman! så bra filmer
 
Favoritsminkmärke?
Loreal Paris, Too faced, maybelline & benefit!
 
Favoritsminkprodukt just nu?
Måste nog säga mitt solpuder/bronzer från bare minerals! Såå fint.
 
 
Postat av: marika

fin blogg du har :)

2015-04-23 @ 20:04:15
URL: http://brokendoorsweden.blogg.se
Postat av: Jessica Högberg

Kul att få börja med att läsa Q/A i bloggen Grattis till veckans blogg hos Sanna=)

2015-04-23 @ 20:58:50
URL: http://lchftrollet.blogg.se/
Postat av: Beatrice Jakobsson - Fotograf

vad roligt att läsa! :)

2015-04-25 @ 00:50:41
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Teresia Wåhlen

Älskar också solpudret från bareminerals, köpte det för några dagar sedan och är redan helt förälskad!

Svar: Ja, det är verkligen superfint! Jag kan tänka mig att det är ännu finare i sommar när man är lite brun :)
matiiildaa.blogg.se

2015-04-29 @ 23:29:21
URL: http://nouw.com/teresiawahlen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: